Vasúti kocsira szerelt új sárga kék emelők - kérdés

https://kimittud.atlatszo.hu/request/vasuti_kocsira_szerelt_uj_sarga/new


Tisztelt MÁV-START Zrt.!
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.
Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre
A https://mav-start.blogspot.com/2019/11/vasuti-kocsira-szerelt-uj-sarga-kek.html linken közzétett vasúti kocsira szerelt emelőnek a műszaki paramétereit kérem szíveskedjenek pdf formátumban feltölteni.
A https://mav-start.blogspot.com/2019/11/vasuti-kocsira-szerelt-uj-sarga-kek.html linken közzétett vasúti kocsira szerelt emelőből hány db van a MÁV-Start Zrt. birtokában?
A https://mav-start.blogspot.com/2019/11/vasuti-kocsira-szerelt-uj-sarga-kek.html linken közzétett vasúti kocsira szerelt emelőből hány db van működőképes állapotban a MÁV-Start Zrt. birtokában?
A https://mav-start.blogspot.com/2019/11/vasuti-kocsira-szerelt-uj-sarga-kek.html linken közzétett vasúti kocsira szerelt emelőnek a működtetéséhez milyen szakmai felkészültségre van szükség és hány alkalmazott rendelkezik ezzel a szakmai felkészültséggel a MÁV-Start Zrt. alkalmazottai közül?
A sárga-kék motorvonatok milyen viszonylatban közlekednek?
(Induló állomás-Végállomás, Vonal szám, Időszak)

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.
Ha az igényelt adatokat bármely okból nem lehet e-mailben megküldeni, akkor kérem, hogy azokat a kimittud.atlatszo.hu weboldalon töltse fel.

Az Infotv. 29. § (3) és (5) bekezdése alapján adatigénylésem teljesítéséért költségtérítés kizárólag akkor állapítható meg, ha az adatigénylés teljesítése a közfeladatot ellátó szerv alaptevékenységének ellátásához szükséges munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár. Ilyen esetben az adatkezelő jogosult az adatigénylés teljesítésével összefüggő munkaerő-ráfordítás költségét költségtérítésként meghatározni. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatokra tekintettel költségtérítést állapítana meg. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot, az adatigénylés teljesítésével kapcsolatos munkaerő-ráfordítás mértékét és annak óradíját.
Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH/2015/4710/2/V. számú állásfoglalásából következően a jelen adatigénylés az Infotv. 29. § (1b) bekezdése alapján nem tagadható meg, mivel tartalmazza az adatigénylő nevét és elérhetőségét. Ezen túlmenő adatok megadását az adatkezelő NAIH állásfoglalás szerint nem kérheti, továbbá nem jogosult a személyazonosság ellenőrzésére sem.
Segítő együttműködését előre is köszönöm.
Kelt: 2019. november 13.
Üdvözlettel:
Szabó Gábor

Feladó: MÁV-START Zrt. közadat
MÁV-START Zrt.


AttachmentINV 300 Compact tip.emel berendez s adatai.pdf
27K Download View as HTML

Tisztelt Adatigénylő!

Társaságunkhoz 2019.11.13-i napon beérkezett közérdekű adatigényével
kapcsolatban Társaságunk a következő választ adja.

A
[1]https://mav-start.blogspot.com/2019/11/v...
linken közzétett vasúti kocsira szerelt emelőnek a műszaki paramétereit
kérem szíveskedjenek pdf formátumban feltölteni.
A megjelölt linken szereplő vasúti kocsira szerelt emelőberendezés műszaki paramétereket a csatolt pdf fájl tartalmazza.

A
[2]https://mav-start.blogspot.com/2019/11/v...
linken közzétett vasúti kocsira szerelt emelőből hány db van a MÁV-Start
Zrt. birtokában?
Az emelőből összesen 126 db áll rendelkezésre (63 db motorvonat,
motorvonatonként 2-2 db emelő).

A
[3]https://mav-start.blogspot.com/2019/11/v...
linken közzétett vasúti kocsira szerelt emelőből hány db van működőképes
állapotban a MÁV-Start Zrt. birtokában?
Minden emelő üzemel, azonban az üzem során előfordulhatnak meghibásodások, amelyek javításáról haladéktalanul gondoskodunk.

A
[4]https://mav-start.blogspot.com/2019/11/v...
linken közzétett vasúti kocsira szerelt emelőnek a működtetéséhez milyen
szakmai felkészültségre van szükség és hány alkalmazott rendelkezik ezzel a szakmai felkészültséggel a MÁV-Start Zrt. alkalmazottai közül?
1770 fő rendelkezik a fent leírt feltételekkel a megjelölt linken szereplő vasúti kocsira szerelt emelőberendezés kezeléséhez.
Csak olyan munkavállaló kezelhet mozgáskorlátozott emelő berendezést:
-   aki előzetes oktatásként az emelőgép kezeléséből elméleti és
gyakorlati oktatásban részesült és vizsgázott,
-   a rendelkezik a biztonságos kezeléshez szükséges ismeretekkel
(az emelőszerkezet kezeléséből oktatást kapott, az ismeretek készséggel és jártassággal való elsajátításáról visszakérdezés útján meggyőződtek) 
szükség esetén erről a telepállomáson vezetett kimutatás alapján meg lehet győződni,
-  évente egy alkalommal szakmai oktatás keretén belül munkavédelmi oktatásban részesült.

A sárga-kék motorvonatok milyen viszonylatban közlekednek?
(Induló állomás-Végállomás, Vonal szám, Időszak)”
Az alábbiak szerinti viszonylatokban közlekednek a linken megjelölt FLIRT motorvonatok:

Vonal Darabszám Viszonylat
Budapest-Déli-Győr
Budapest-Keleti-Győr
1 5 Hegyeshalom-Budapest-Keleti
Budapest-Déli-Oroszlány
Győr-Hegyeshalom
2 14 Budapest-Nyugati-Esztergom
Angyalföld-Esztergom
20 2 Budapest-Déli-Veszprém
Budapest-Déli-Százhalombatta
Kőbánya-Kispest-Székesfehérvár
30a-40a 9 Kőbánya-Kispest-Martonvásár
Kőbánya-Kispest-Tárnok
Budapest-Déli-Székesfehérvár
70-71 16 Budapest-Vác
Budapest-Szob
80-87 5 Budapest-Hatvan-Eger
150 7 Budapest-Kunszentmiklós-Tass
Budapest-Kelebia
tartalék 5
63